Nowy rok - nowa szansa - nowy czas

01 stycznia 2015






Witam w Nowym Roku! :) 
Na początek, mam nadzieję, że dobrze pożegnaliście 2014 i macie siłę na 2015.. Tak, już 2015!
Dzisiaj, jak większość, małe podsumowanie minionego roku. 
Na blogu wiele się pozmieniało...
 Znikła spora część postów, zmienił się szablon. Myślę że, jakość postów też uległa poprawie na lepsze, zarówno jakość zdjęć, jak i treści do poczytania, ale to jednak nie mnie oceniać. :) 
Jakie były posty w 2014 roku, możecie sprawdzić, zaglądając do nich. 
Prócz tego, bardzo się cieszę, że na LOOKBOOK'u, "obserwuje" moje "działania" już 500 osób, jest to dla mnie duży sukces. Na tej stronie przewijają się miliony ludzi, każdy pokazuje co innego. Przez tak liczną ilość osób korzystających z niej, łatwo zginąć w tłumie i ciągle stać w miejscu, dlatego, tak mnie to cieszy, że jednak, mimo małej aktywności w komentarzach i "szarości" w tle najpopularniejszych, gdzieś się tam odnajduję. :) 
Dziękuje wszystkim, za liczne odwiedziny bloga i pozostawianie po sobie śladu w postaci komentarzy i dołączania do grona obserwatorów. Bardzo mnie to motywuje! :) 
Od maja, na pewno pojawią się nowości, teraz to jednak matura jest priorytetem.

Nie tylko internetem i blogiem człowiek żyje, dlatego warto postawić przed sobą cele na nowy rok i pracować nad ich realizacją, Czasem będzie trudno, ale nie można się poddawać! :) 
Chyba najlepiej zapisać, swoje postanowienia, żeby w między czasie przypominać sobie o nich, a pod koniec roku rozliczyć się z nimi.

Życzę Wam,

Dużo siły w nowym roku,
Nie poddawajcie się i dążcie do swoich celów!
Dużo zdrowia i radości, nawet z najmniejszych rzeczy.
Zawsze bądźcie uśmiechnięci!
Spokojnego i szczęśliwego 2015! :)


Pozdrawiam! :)

Kombinezon - New Look / Bluzka  - Reserved / Naszyjnik - Pull&Bear / Szpilki - Papilion





 

27 komentarze

  1. świetny zestaw !
    powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga i oczywiście matury na sto procent ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowo! :) Kobieco i elegancko, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda naprawdę świetnie. Bardzo podobają mi się szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz, kombinezon jest świetny a szpilki obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zestaw :) Powodzenia na maturze i ogólnie, powodzenia w nowym roku!
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. JAK CUDOWNIE!! A JAKIE IDEALNE SZPILKI!!

    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!
    pozdrawiam,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw! kombinezon - mega, sama na taki poluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw super, ale naszyjnik mi nie pasuje tutaj.. ale to tlyko moja opinia.
    Happy New Year!
    /ciut spóźnione, ale zawsze! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, ja osobiście bardzo lubię takie dodatki, więc dobrze się w nim czuję :)

      Usuń
  10. Rewelacyjny kombinezon, ale szpilki są wręcz genialne! <3
    Pięknie wyglądasz, powodzenia w nowym roku! :*
    Buziaki, Kamila
    www.fashion-camille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne buty !!!! Szczęścia w Nowym Roku !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw! A buty! Chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dobrze, że natknęłam się na Cb na modnej polce, bo z chęcią zostaję tutaj na dłużej! : ) Wyglądasz rewelacyjnie, masz świetną figurę. ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu! :)

Prawa autorskie

Zdjęcia opublikowane na blogu są moją własnością i nie zgadzam się na wykorzystywanie ich bez mojej zgody. W innym wypadku to będzie kradzież.

Obserwatorzy

Archiwum